מועצה מקומית גדרה

תנועות הנוער פותחות שנה

04/10/2018
תנועות הנוער פותחות שנה

תנועות הנוער פותחות שנה

בצעדת תנועות הנוער המסורתית
ב-9.10 תנועות הנוער וקבוצות המנהיגות יצעדו יחד לציון פתיחת שנת הפעילות תשע"ט

כבכל שנה, פתיחת שנת הפעילות של תנועות הנוער וקבוצות המנהיגות תבוא לידי ביטוי בצעדה משותפת ברחבי המושבה ומציגה מפגן מיוחד של נוער פעיל, יוזם ואיכותי הקיים כאן בגדרה. 

מדובר בצעדה הכוללת, כאמור, את תנועות הנוער -  מכבי, צופים, בני עקיבא, עזרא והנוער העובד והלומד, את קבוצות המנהיגות הכוללות את מועצת הנוער, מד"צים, אינטראקט, אחריי וכן, את הגרעין הקהילתי. 

הצעדה צפויה להתחיל בשעה 16:15 ברחבת המועצה, לעבור דרך רחוב פינס עד לרחבת גוזלן ותהיה מלווה במוסיקה ומקושטת עם דגלים ובלונים. בסיומה של הצעדה, ברחבת גוזלן, יתקיים הפנינג של תנועות הנוער, תחנות של תנועות הנוער וטקס החתימה המסורתי של על אמנת תנועות הנוער הקורא לשיתוף פעולה לשיפור האקלים החברתי בתוך בתי הספר ובקהילה, להעניק אוזן קשבת לבני הנוער ביישוב, לסייע לבני הנוער עם צרכים מיוחדים, לגשר בין האוכלוסיות השונות וליצור אחווה ביישוב, לצמצם את האלימות, לקדם נושאים יישוביים המהווים מענה לצרכי בני הנוער.

מחלקת הנוער היישובית בניהולה של חגית אמסלם נמסר כי מדובר בארוע פתיחת השנה של תנועות הנוער וקבוצות המנהיגות "כולם מוזמנים להגיע ולהשתתף בצעדה המרשימה והמיוחדת כאן במושבה"

הצעדה תתקיים ביום שלישי, 9 באוקטובר 2018. היא תחל בשעה 16:15 ברחבת המועצה ותסתיים ברחבת גוזלן, שם יתקיים הפנינג תנועות הנוער וטקס חתימה על אמנת תנועות הנוער היישובית.