מועצה מקומית גדרה

קידום עסקים מקומיים

04/10/2018
קידום עסקים מקומיים

גדרה ממשיכה בעידוד העסקים המקומיים

ומשיקה את קטלוג העסקים של גדרה
 באתר המועצה

בעלי עסקים אשר לא נרשמו עד כה, מוזמנים להירשם באתר המועצה

המועצה המקומית גדרה ממשיכה לקדם את העסקים המקומיים ומשיקה את קטלוג העסקים של גדרה באתר המועצה המקומית גדרה. מדובר בשירות לבעלי העסקים ולתושבים שבו, לבעלי העסקים נפתחת האפשרות לפרסם עצמם ללא עלות באינדקס המועצה כאשר, מאידך, לתושבים מתאפשרת פלטפורמה נוחה לחיפוש שירותים שונים הקיימים בתוך היישוב. כלומר, המהלך יקדם עסקים מקומיים מצד אחד ויאפשר לתושבים להימנע מנסיעה מיותרת וליהנות משירות ומוצרים קרוב לבית מצד שני. 

יוזמה זו התבצעה בהמשך לפגישה של המועצה המקומית גדרה עם התושב, שימי לוז, אשר העלה רעיון חשוב ומבורך זה. המועצה המקומית גדרה אימצה בחום את יוזמתו של לוז ופעלה להוצאתו לפועל. לאחר בדיקת ההיתכנות של היוזמה וקבלת האישורים הנדרשים הוצאה יוזמה לפועל לרווחת התושבים ובעלי העסקים המקומיים.

השקת קטלוג העסקים של המועצה, הינו צעד נוסף של המועצה המקומית גדרה לעידוד עסקים במושבה. זאת, בהמשך לפעילות המועצה שנה האחרונה לקידום עסקים מקומיים בשיתוף עם משרד הכלכלה ומעוף. תהליך אשר החל בכנס שיועד לבעלי עסקים ויזמים בו קיבלו המשתתפים כלים התורמים לפעילות העסקית ובמקביל, הכירו את העסקים הנוספים במושבה כאשר בהמשך, התקיימה הרצאה נוספת במסגרת שבוע היזמות הבינלאומי של איש הברזל שזכה שש פעמים בתואר זה, אלון אולמן. 

במקביל לכך, המועצה המקומית גדרה פעלה עוד בשיתוף משרד הכלכלה ומעוף לספק מענה מקצועי נקודתי לבעלי העסקים המקומיים בתוך המושבה ובעלות סמלית ולפיכך, התקיימו קורסים מקצועיים בעלות סמלית שמטרתם לקדם את בעלי העסקים המקומיים במגוון נושאים. 

בעלי העסקים המעוניינים לפרסם בקטלוג העסקים המקומי באתר המועצה, מוזמנים להירשם  להירשם באתר המועצה >> http://bit.ly/2vEhnw3. חשוב לציין כי קיימת זכות שיוויונית לכל בעל/ת עסק בתחומי הרשות לפרסם את העסק שלו באינדקס המועצה המקומית גדרה וזאת, בתנאי שהעסק  עומד בדרישות החוק של רישוי עסקים - חוק רישוי תשכ"ח – 1968 וממוקם בגדרה.