מועצה מקומית גדרה

נערכים לשנה בטוחה

21/08/2018
 נערכים לשנה בטוחה

בגדרה נערכים לשנה בטוחה

מסכמים אירוע מוצלח בנושא בטיחות בדרכים של השיטור הקהילתי בגדרה


השבוע התקיים אירוע בטיחות בדרכים של השיטור הקהילתי בגדרה. במסגרת האירוע הופעלו עמדות של בטיחות בדרכים דוגמת רכב מתהפך המדמה תאונות דרכים, עמדת המשכנע – מתקן בו מושיבים ילדים וחוגרים אותם ובזינוק מראים איך חגורת הבטיחות מגנה עליהם, עמדת משקפיים המדמה נהיגה במהירות – מה קורה אם הרכב נוסע מהר או מדברים בטלפון והסחי דעת.

כמו כן, הוקמו תחנות משטרה של מג"ב, יס"מ, שיטור עירוני וזיהוי פלילי והילדים עברו בתחנות והכירו את כל המיצגים שכל יחידה מתאפיינת בהם.

בהמשך הפעילות התקיימו שני מופעים, מופע של יחידת הכלבנים שהציגה כלב שמחפש בין הילדים שקית של סמים. הכלב המוכשר מצא את השקית במהירות בכל מצב גם כשהשוטר זרק אותה לתוך השיחים והילדים התלהבו משיתוף הפעולה של הכלב עם השוטר. המופע השני כלל רובוט שהופעל על ידי חבלן והציג בפני הילדים מה קורה כשיש תיק חשוד או אמצעי חשוד אחר. הילדים התלהבו, נגעו ברובוט, התעניינו ושאלו שאלות.

אירועי השיטור הקהילתי מתקיימים שלוש פעמים בשנה, פעמיים בבתי הספר ופעם אחת כאירועי יישובי. זאת, בנוסף לפעילויות רבות ומגוונות במהלך השנה.

תודות לשיטור הקהילתי, למחלקת מניעה והסברה בניהולה של גלית דניאל ולצוות המחלקה ,לאבי שמר, מנהל מחוז ירושלים כולל גדרה מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ולכל השותפים לעשייה ולהסברת בטיחות בדרכים.