מועצה מקומית גדרה

מוקירים את המתנדבים:

01/08/2018
מוקירים את המתנדבים:

מוקירים את המתנדבים:

סיור הוקרה למתנדבי גדרה התקיים ביפו העתיקה

בשבוע הקודם יצאה קבוצה של מתנדבים מגדרה לסיור ביפו העתיקה במסגרת פעילות הוקרה של המועצה המקומית והמחלקה לשירותים חברתיים לפעילותם ההתנדבותית המסורה ולתרומתם ליישוב. בסיום הסיור המרתק, הוזמנו המתנדבים למסעדה חלבית בחולון ונהנו מארוחת ערב עשירה.

הסיור החל בכיכר השעון. מדריך הטיולים שהתלווה לקבוצה הסביר למטיילים על כל ההיסטוריה העשירה של יפו  בהתייחס לתקופות השונות בארץ ישראל. בהמשך סיפר המדריך למטיילים על המבנים העתיקים בכיכר השעון ועל היציאה מהחומות. בהמשך, סיירה הקבוצה בשער יפו ומשם הגיעה לנמל. בנמל יפו, נהנו המתנדבים ממשב הרוח המרענן ומסיפורי ההיסטוריה הנפלאים הקשורים בנמל. האווירה היתה נפלאה והמתנדבים גילו עניין רב ונהנו מאוד. 

"המועצה המקומית רואה במתנדבים הון אנושי בעל ערך רב ותרומתם ליישוב לא תסולא בפז", ציינה בת-חן קרני, מנהלת המחלקה. "הם שותפים לתוכניות ולפעילויות השונות המתבצעות ביישוב כולו ותרומתם היא משמעותית וחשובה. השנה החלטנו לחרוג ממנהגנו ולהוקיר את מתנדבנו היקרים באמצעות סיור נוסטלגי ביפו העתיקה. הסיור המהנה גיבש את המתנדבים והם חלקו האחד עם השני את חוויותיהם ההתנדבותיות".

מהמועצה המקומית גדרה נמסר: "אנו שמחים על הזכות להביע את התודה וההערכה הרבים למתנדבים הנפלאים. עבודת הקודש של המתנדבים היא מכפיל כוח למארג השירותים היישוביים והם משתלבים בתחומים השונים באופן טבעי ומקצועי. ישנם מתנדבים אשר תורמים שנים רבות ורואים בהתנדבות חלק בלתי נפרד משגרת חייהם. אנו מודים לכולם וגאים כי בגדרה קהילה אזרחית חסונה המושתתת על ערכי הערבות ההדדית והנתינה לאחר".   

את הסיור ליווה מיסגנאו קבדה, רכז ההתנדבות היישובי אשר במשך שנים מוביל במקצועיות רבה את מערך ההתנדבות ומקדם מיזמים ותוכניות שונות בתחום זה.

בהזדמנות זו, אנו קוראים לכל אדם המעוניין להתנדב לפנות למחלקה לשירותים חברתיים וליהנות ממגוון האפשרויות ההתנדבותיות הקיימות לרווחת האוכלוסייה כולה.