מועצה מקומית גדרה

גדרה מובילה בבטיחות בדרכים

19/07/2018
גדרה מובילה בבטיחות בדרכים
גדרה מובילה בבטיחות בדרכים

בשבוע הקודם נערך כנס בטיחות בדרכים לרשויות המקומיות בחסות הרלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים), אשר פועלת להפחתת מספר תאונות הדרכים והנפגעים במדינה בכלל ואצלנו בגדרה, בפרט.

נושא הבטיחות בדרכים בגדרה נמצאת בראש סדר העדיפויות. המועצה הגדירה זאת  כמטרה לשנת 2018 וכמו בכל שנה הופעלו תכניות בכל מוסדות החינוך, החל מהגיל הרך ועד לקשישים.

לאחר אישור תכנית פעולה לשנת 2018, המועצה שמה דגש על אוכלוסיות בסיכון ועל מוקדי סיכון ביישוב. תכנית זו כוללת דיווחים ייעודיים, בהובלתה של מנהלת המטה לבטיחות בדרכים ביישוב, גלית דניאל, והתחייבות לוועדת בטיחות בדרכים עם הנציגים הרלוונטיים מהיישוב והרלב"ד כדי לבחון ולתת את הדעת על כל נושא שעולה וכן פרסום החלטות הועדה.

מנהלת המטה לבטיחות בדרכים מכנסת ועדה באופן מיידי, לאחר כל תאונה, כדי לבחון את הסיבות לתאונות דרכים בתוך הישוב ומסיקה מסקנות, על מנת לשמור על בטחון התושבים.

בכנס ניכר כי גדרה ממלאת את כל הדרישות ופועלת לקדם ביתר שאת את נושא בטיחות הדרכים כאג'נדה.

מר אבי שומר, מנהל מחוז ירושלים והמרכז האחראי על גדרה, ציין: "גדרה מהווה דוגמא לרשויות אחרות באחריות, בנראות ובהובלת הנושא למניעת תאונות דרכים".

תודה למנהל מחוז ירושלים והמרכז מהרלב"ד אבי שמר, למנהלת הבטיחות בדרכים היישובית גלית דניאל, לנבחרי הציבור, לצוות המועצה, לבתי הספר השותפים במאמץ ובמיוחד לרכזות הבטיחות בדרכים הבית ספריות, לילדים המשתתפים במאמץ במשמרות הזה"ב והשגרירים הצעירים של המושבה ולכל העוסקים במלאכה לשמירה על הבטיחות בדרכים במושבה.