מועצה מקומית גדרה

"יוני מהספרים" בגדרה ממשיך:

13/06/2018
"יוני מהספרים" בגדרה ממשיך:

חודש "יוני מהספרים" בגדרה ממשיך:

32 ילדים הוכתרו ל"אלופי הקריאה במושבה"

תעודות הוענקו לתלמידים אשר מחזיקים במנוי בספריה וקראו מעל 100 ספרי קריאה במהלך שנה. 

חודש "יוני מהספרים" בגדרה גדוש באירועים ופעילויות לעידוד הקריאה. השבוע, התקיים אירוע אלופי הקריאה של גדרה-יוזמה משותפת לספריה ולמחלקת חינוך. האירוע כלל חלוקת תעודות לאלופי הקריאה על קריאה מרובה של ספרים. זוהי דרך לפרגן ולהעמיד באור הזרקורים את אותם ילדים שמוצאים זמן לקריאה בתוך שלל המשימות והעיסוקים שיש להם.

הילדים שקיבלו תעודות נבחרו ע"י הצוותים החינוכיים, כאשר כל ביה"ס שלח את נציגיו שזכו לקבל תעודה. בנוסף, ניתנו גם תעודות אלופי קריאה לילדים אשר מחזיקים במנוי בספריה ושבמהלך השנה החולפת קראו מעל 100 ספרי קריאה.

כדי לפרגן ולפנק את הילדים האלופים הוזמן המאייר והקריקטוריסט, עמוס אלנבוגן, שהכין מפגש מהנה שכלל דיאלוג הומוריסטי מאויר וחידות הגיון מאוירות מעולם הספרים. גם כאן יצאו אלופי הקריאה כשידם על העליונה והצליחו לפענח את החידות המאוירות שהיו לא קלות בכלל.

מנהלת הספריה ציינה: "אנחנו תקווה כי זו תחילתה של מסורת להכריז מידי שנה על אלופי הקריאה של גדרה ומחכים לגלות מי יהיו אלופי הקריאה של שנה הבאה שיעמדו באתגר של קריאת ספרים מרובה".

אלופי הקריאה נבחרו מכלל בתי הספר היסודיים במושבה – פינס, בילויים, אוהל שלום, רימונים, שלהבות חב"ד, רעות, גוונים וקשת. כמו כן, חולקו תעודות למנויי הספרייה. סך הכל, נבחרו 32 אלופי קריאה במושבה, כל הכבוד!