מועצה מקומית גדרה

ילדי הטייסת מבית ספר רעות

04/06/2018
ילדי הטייסת מבית ספר רעות

ילדי הטייסת מבית ספר רעות

במפגש מרתק עם הנער אסף יסעור על משמעות הנחישות והעצמאות

בשבוע הקודם נפגשו ילדי הטייסת מבית ספר רעות עם הנער אסף יסעור אשר לפני כ- 3 שנים, התחשמל ליד ביתו ברמת הגולן, איבד את שתי ידיו, עבר ניתוחים רבים, והותקנו לו ידיים ביוניות. היום, הוא כמעט ואינו מוגבל. במסע התמודדות מעורר השראה, לא רק שאסף אינו מוגבל, אלא הוא ספורטאי מצטיין המתאמן לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020.

ילדי הטייסת נפגשו עימו בעקבות אור סלומון, תלמידה המשתתפת בטייסת, שחשפה במליאת הטייסת את הילדים לסיפורו של אסף, המתאמן עם אחיה בטקאוונדו. 

בעקבות החשיפה לסיפורו של אסף והבעת העניין של הילדים לגבי תפקודו והתמודדותו, פנתה יפעת עזריאל, המנהיגה החברתית, לאסף וביקשה ממנו להגיע ולדבר עם ילדי הטייסת. אסף, שמאוד התרשם מהפרויקט ומכך שאור הביאה את סיפורו , הסכים להגיע ולדבר על כך בהתנדבות, למרות שאינו עושה זאת בדרך כלל.

בסיפורו המרגש, העביר אסף לילדים את משמעות הנחישות, כמה חשוב לא לוותר לעצמך ושהכל אפשרי. הוא סיפר על החשיבות של החלומות בחיים שלנו, על התמיכה המשפחתית והשמירה על שמחת החיים והעצמאות בחייו.

מילי גלבוע, רכזת התוכנית, סיפרה שהשיחה עם אסף הייתה מרגשת מאוד, הילדים היו מרותקים, התעניינו ושאלו שאלות רבות. הסיפור שלו הותיר חותם אצל כל המשתתפים ועורר השראה.

מלי מורי, מנהלת ביה"ס, סיכמה ואמרה כי "כוח הנחישות, הרצון להגשים חלום ומטרה מוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון. מלי הודתה ליפעת על היוזמה הברוכה להביא את אסף לביה"ס ושמחה כי הילדים נחשפים לתכנים חשובים, ערכיים ומיוחדים".