מועצה מקומית גדרה

חגיגת יום שיא לרגל 70 שנה למדינה בבית ספר פינס

23/05/2018
חגיגת יום שיא לרגל 70 שנה למדינה בבית ספר פינס

חגיגת יום שיא לרגל 70 שנה למדינה בבית ספר פינס


לעיני הורים ואורחים הציגו התלמידים את העשייה הרבה שנעשתה במהלך השנה, והדגימו את המצוינות שבה התברכו

תלמידים, הורים ואורחים הגיעו בשבוע שעבר לבית הספר פינס ליום שיא גדול פעילויות, שבו הציר המרכזי היה חגיגות 70 למדינת ישראל. באירוע הוצגה העשייה הרבה בבית הספר דרך תוכניות ומיזמים המתקיימים בבית הספר מדי יום. 

המשתתפים התכנסו במגרש הכדורסל למצעד חגיגי ולריקודי מחולות במעגלים. מנהלת "פינס" גלית אקריש הזמינה את תלמידי השכבה הבוגרת לפתוח את הכינוס בשביל אנושי של גאווה ישראלית. התלמידים, באמצעות דגל המדינה ובלוני הליום בצבעי כחול-לבן,  יצרו שביל אנושי והובילו כל כיתה באופן מרשים וחגיגי.

לאחר מכן, ביקרו האורחים במרחבים השונים של בית הספר וזכו להסברים מהתלמידים על העשייה במשך השנה על פי שכבות גיל. המבקרים הופעלו במגוון פעילויות ומשחקים, שאותם יצרו התלמידים בסימן 70 למדינה:  משחק זיכרון,  חידונים, משחקי חשיבה, משחקים מתוקשבים ועוד. תלמידי ה'2 תכננו והפיקו טרוויה "אלוף ישראלי" ומועצת התלמידים הכינה שירון ארץ ישראל. 

ברחבה המרכזית הוצגו דגמים של תלמידים במדעים ועבודות מגוונות באמנות, תערוכת צילום של מיזמי עבר, הווה ועתיד, ובו תמונות של תלמידי בית ספר פינס לדורותיהם. התערוכות והמיצגים שילבו לימוד עיוני במגוון תחומים לצד התנסות חווייתית ומעשירה המציגה דגמים של אישים, עבודות של משתתפי הקשר הבין דורי, וכן עבודות של תלמידי "אמירים" בקורסים השונים.