מועצה מקומית גדרה

גדולה מהחיים:

27/02/2018
גדולה מהחיים:

גדולה מהחיים:

ערב התרמה עם סיפור מעורר השראה


סיפורה מעורר ההשראה שלך תושבת גדרה ששלוש בנות משפחתה חלו בסרטן, יעמוד במרכזו של ערב התרמה לעמותת "גדולים מהחיים" שיתקיים במרכז אופק 

המועצה המקומית גדרה ומרכז אופק יארחו ב-11.3 את תושבת המושבה עידית ג'וס, להרצאה "מעבר להגיון" מעוררת השארה העוסקת בגיוס החוסן הנפשי לניהול משברים. כל ההכנסות מאירוע יועברו כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים". 
 
קרה לכם שפתאום מצאתם את עצמכם במציאות שנתפסת כבלתי ניתנת להתמודדות? התמודדותם עם מצב בריאותי או נפשי, משבר גדול בעבודה או במערכות היחסים? לג'וס זה קרה, שעה שנאלצה להתמודד עם מחלת הסרטן שתקפה יחד שלוש בנות משפחה: אמא, בת ונכדה. זהו סיפור מעורר השראה על התמודדות תוך שמירה על שגרת חיים רגילה. ההצלחה, אומרת ג'וס, תלויה בחוסן הנפשי שלנו וביכולת להתחבר לכוחות הפנימיים שלנו, לאופטימיות ולאמונה שיש לנו את כל הכוחות והמשאבים כדי להצליח. 

עוד מספרת ג'וס: "כחלק מתהליך ההבראה וההודיה לגופים שתמכו בנו מאוד לאורך הדרך, לקחתי על עצמי לתרום לאגודה למען "גדולים מהחיים". אישי היקר ואני הצטרפנו לקבוצת מתנדבים מאותגרת ומיוחדת במינה, מנהלים בכירים מתחום המחשוב , שהציבו מטרה במרוץ להשתתף בתחרות מאתגרת במיוחד "טאפ מדר"- "Tough Mudder" (בוץ קשוח), מרוץ של כ-20 ק"מ בשטח קשה ובוצי עם כ-25 מכשולים קשים במיוחד. התנאי להשתתפות במרוץ הוא גיוס כספים למען הקהילה. הקבוצה שלנו מגייסת כספים למען עמותת "גדולים מהחיים" למען הקמת "גן החלומות" בבאר שבע. המרוץ יתקיים השנה בלונדון בתחילת יולי".

ערב ההתרמה יתקיים במעמד ראש המועצה ביום ראשון, כ"ד באדר תשע"ח, 11.3.18 בשעה 20:30 במרכז אופק. מינימום עלות השתתפות היא 50 שקלים. הכנסות הערב הן קודש למען "גדולים מהחיים", וכל תרומה נוספת תתקבל בברכה.