מועצה מקומית גדרה

ביקור בבית ספר רימונים

07/02/2018
ביקור בבית ספר רימונים

חברי מינהלת החינוך בגדרה ביקרו בבית ספר "רימונים"


בביקורו הוצגו לחברי המנהלת תוצרים של התלמידים בעקבות חקר המדעים, והושם דגש על היותו של "רימונים" בית ספר מקדם בריאות. 


מינהלת אגף החינוך במועצה המקומית גדרה ביקרה השבוע בבית הספר רימונים בהנהלת אילנה מידני. בשמונה השנים האחרונות, כחלק מתהליך האסטרטגי החינוכי ביישוב, מתקיימים ביקורי מינהלת החינוך בהובלת ראש המועצה אחת לשנה בכל בתי הספר במושבה. הביקור התקיים יחד עם אגף החינוך והפיקוח.

בביקור השתתפו ראש המועצה, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים הארצי, מנהלת אגף החינוך, מפקחת בית הספר, מפקחת מתי"א, מנהלת מחלקת הרווחה, מנהלת תכניות מניעה יישובית, קצינת ביקור סדיר וצוות המועצה. הביקור התקיים בהובלתה של מנהלת בית הספר אילנה מידני יחד עם יועצת בית הספר, מורת שילוב תקשורת, רכזת מדעים, מורה לחינוך גופני ונציגים נוספים.

בתחילת הביקור קידם את הבאים ריקוד יוצא דופן של תלמידים בליווי מוזיקה. לאחר ההתכנסות מקהלת בית הספר ריגשה בשני שירים ישראליים. מיד לאחר מכן, פתחה מנהלת בית הספר, אילנה מידני, בדברים אודות בית הספר ואת כל התחומים הציגו תלמידי בית הספר משכבות שונות.

בביקור הוצג המיקוד על לימודי המדעים – נעשה תהליך חקר משמעותי בכל שכבות הגיל מעבר לתחום הלימוד הרגיל ובזיקה לחומרי הלימוד. זאת מכונה בבית הספר "רימונדע". כל זאת, תוך שילוב בין מדעים לטכנולוגיה. תלמידים משכבות שונות הציגו בצורה יוצאת דופן ומרתקת תוצרים שלהם בעקבות חקר המדעים. כמו כן, הוצגו תחומי הפעילות והמצוינות כמו גלוב, בית ספר מקדם בריאות מתמיד, גינה לימודית, גן מדעי הן על ידי תלמידים והן על ידי הצוות.

בסופו של הביקור הציגו תלמידי שכבת א' את הסיפור "שישה בשקיק אחד" , לכבוד ט"ו בשבט שנחגג ביום זה, והתלמידים העניקו שי לכל הנוכחים, שקית פירות יבשים. בביקור ניכרה תחושת הגאווה והשייכות של תלמידי בית הספר והצוות.
ראש המועצה ציין את התוכניות המרשימות, המצליחות והמעמיקות המתקיימות בבית הספר והנותנות מענה לכל הילדים. "לא בכדי", ציין ראש המועצה, "תלמידים רבים יוצאים מבית ספר רימונים לכיתות המציינות ומובילים בתיכוניים שלנו".

מפקחת בית הספר הגב' ויקי עזיאל, ציינה לשבח את הישגי בית הספר ואת הכוחות שמובילים אותם להמשך עשייה איכותית. צוין מקומם המשמעותי של התלמידים בכל התהליך.

מנהלת אגף החינוך, ענת קוך, הודתה לאילנה על ביקור מעניין ומלמד וציינה את העשייה האיכותית והמושקעת הניכרת בתחומי הלימוד השונים.